Vacature Oproepmedewerkers

Bibliotheek Waterland is volop in beweging. We sluiten aan bij maatschappelijke ontwikkelingen zoals de digitalisering van de maatschappij en werken aan een toekomstbestendige bibliotheek die volop in de samenleving staat. Wij dragen zorg voor locaties te Purmerend, Volendam, Edam, Beemster, Landsmeer, Monnickendam, Marken, Broek in Waterland en Ilpendam.

Wij zijn op zoek naar Oproepmedewerkers – Front Office

Als aanvulling op onze vaste kern aan medewerkers willen wij een flexibele schil opbouwen van oproepmedewerkers, waar we er al een aantal van in dienst hebben. Zo zijn we beter bestand tegen “piek en ziek”. Je werkt minder uren dan gemiddeld maar bent wel aan het werk als volwaardige Front Office medewerker. In deze rol ontvang je onze bezoekers op gastvrije wijze en zorgt voor een prettig verblijf. Je bent het aanspreekpunt voor alle vragen en presenteert de collectie op een inspirerende manier, verbonden aan actuele thema’s.Je helpt vanzelfsprekend ook bezoekers met vragen over onze dienstverlening, van collectie tot activiteitenaanbod.

We zoeken naar een extra collega die:

• Een MBO werk- en denkniveau bezit.
  • Digitaal vaardig is en de Nederlandse taal goed beheerst.
  • Klantgericht is, meedenkt en bezoekers vriendelijk te woord staat.
  • Flexibel is- beschikbaar op week- en weekenddagen, soms ook in de avonduren.
  • In het bezit is van eigen vervoer om binnen het werkgebied te reizen. Je bent in principe inzetbaar op meerdere vestigingen.
  • Om een gebalanceerd team samen te stellen roepen we zeker jongeren, mannen en mensen met een niet westerse achtergrond op om te reageren.

Wat biedt Bibliotheek Waterland jou als medewerker?

• Een afwisselende baan op oproepbasis (0 uren) maar met veel zelfstandigheid na een inwerkperiode en binnen de gezelligheid van een groot team. In beginsel dienst aan een oproep gehoor gegeven te worden.
  • Contract voor bepaalde tijd dat verlengd kan worden bij geschiktheid en wederzijdse interesse.
  • Salaris op basis van schaal 5 van de CAO Openbare Bibliotheken. Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goed pensioen, fietsenplan en een gratis bibliotheekabonnement.

Wil je reageren, stuur dan een CV en motivatie naar werken@bibliotheekwaterland.nl

Voor vragen kun je bellen met Yvette van de Weteringh, teamleider Front Office (0299-250553)