Vestigingen en openingstijden

• Bibliotheek Purmerend Bekijk details

Bibliotheek Purmerend is open. Je bent welkom om boeken en andere materialen te lenen en terug te brengen. Aan de leestafel kun je een krant of een tijdschrift lezen onder het genot van een kopje thee of koffie. Buiten de openingstijden om is de inleverbus altijd open voor het inleveren van materialen.

• Bibliotheek Beemster Bekijk details

Bibliotheek Beemster is open. Je bent welkom om boeken en andere materialen te lenen en terug te brengen. Aan de leestafel kun je een krant of een tijdschrift lezen onder het genot van een kopje thee of koffie. Buiten de openingstijden om is de inleverbus altijd open voor het inleveren van materialen.

• Bibliotheek Edam Bekijk details

Bibliotheek Edam is open. Je bent welkom om boeken en andere materialen te lenen en terug te brengen. Aan de leestafel kun je een krant of een tijdschrift lezen onder het genot van een kopje thee of koffie. Buiten de openingstijden om is de inleverbus altijd open voor het inleveren van materialen.

• Bibliotheek Landsmeer Bekijk details

Bibliotheek Landsmeer is open. Je bent welkom om boeken en andere materialen te lenen en terug te brengen. Aan de leestafel kun je een krant of een tijdschrift lezen onder het genot van een kopje thee of koffie. Buiten de openingstijden om is de inleverbus altijd open voor het inleveren van materialen.

• Bibliotheek Volendam Bekijk details

Bibliotheek Volendam is open. Je bent welkom om boeken en andere materialen te lenen en terug te brengen. Aan de leestafel kun je een krant of een tijdschrift lezen onder het genot van een kopje thee of koffie. Buiten de openingstijden om is de inleverbus altijd open voor het inleveren van materialen.

• Purmerend Het Parelhof Bekijk details

Servicepunt Purmerend Het Parelhof is gevestigd in Dalton kindcentrum Het Parelhof. Kinderen en leerkrachten van de school kunnen de hele dag gebruik maken van de Bibliotheek. Daarnaast is het servicepunt op onderstaande tijden ook geopend voor ouders, niet-leerlingen en andere bewoners van Purmerend. Zij kunnen van het servicepunt gebruikmaken door thuis via de website te reserveren en af te halen bij DKC Het Parelhof. Tijdens de openingstijden van de school kan je je geleende materialen ook inleveren....

• Purmerend De Kraal Bekijk details

Servicepunt Purmerend De Kraal is gevestigd in Brede School De Kraal. Kinderen en leerkrachten van de school kunnen de hele dag gebruik maken van de Bibliotheek Daarnaast is het servicepunt op onderstaande tijden ook geopend voor ouders, niet-leerlingen en andere bewoners van Purmerend. Zij kunnen van het servicepunt gebruikmaken door thuis via de website te reserveren en af te halen bij De Kraal. Tijdens de openingstijden van de school kan je je geleende materialen ook inleveren.

• Purmerend Wheermolen Bekijk details

Servicepunt Purmerend Wheermolen is gevestigd in kindcentrum Wheermolen. Kinderen en leerkrachten van de school kunnen de hele dag gebruik maken van de Bibliotheek. Daarnaast is het servicepunt op onderstaande tijden ook geopend voor ouders, niet-leerlingen en andere bewoners van Purmerend. Zij kunnen van het servicepunt gebruikmaken door thuis via de website te reserveren en af te halen bij KC Wheermolen. Tijdens de openingstijden van de school kan je je geleende materialen ook inleveren.

• Oosthuizen De Koningsspil Bekijk details

Servicepunt Oosthuizen De Koningsspil is gevestigd in de MFA De Groote Molen. Kinderen en leerkrachten kunnen de hele dag gebruik maken van de Bibliotheek. Daarnaast is het servicepunt op onderstaande tijden ook geopend voor ouders, niet-leerlingen en andere bewoners van Oosthuizen. Zij kunnen van het servicepunt gebruikmaken door thuis via de website te reserveren en af te halen bij De Koningsspil. Tijdens de openingstijden van de school kan je je geleende materialen ook inleveren.

• Volendam ‘t Kofschip Bekijk details

Servicepunt Volendam 't Kofschip is gevestigd in basisschool 't Kofschip. Kinderen en leerkrachten kunnen de hele dag gebruik maken van de Bibliotheek. Daarnaast is het servicepunt op onderstaande tijden ook geopend voor ouders, niet-leerlingen en andere bewoners van Volendam. Zij kunnen van het servicepunt gebruikmaken door thuis via de website te reserveren en af te halen bij 't Kofschip. Tijdens de openingstijden van de school kan je je geleende materialen ook inleveren.

• Westbeemster Lourdesschool Bekijk details

Servicepunt Westbeemster Lourdesschool is gevestigd in Kindcentrum Lourdes. Kinderen en leerkrachten kunnen de hele dag gebruik maken van de Bibliotheek. Daarnaast is het servicepunt op onderstaande tijden ook geopend voor ouders, niet-leerlingen en andere bewoners van de Beemster. Zij kunnen van het servicepunt gebruikmaken door thuis via de website te reserveren en af te halen bij KC Lourdes. Tijdens de openingstijden van de school kan je je geleende materialen ook inleveren.

• Bibliotheek Marken Bekijk details

Bibliotheek Marken is open. Je bent welkom om boeken en andere materialen te lenen en terug te brengen. Aan de leestafel kun je een krant of een tijdschrift lezen.

• Bibliotheek Monnickendam Bekijk details

Bibliotheek Monnickendam is open. Je bent welkom om boeken en andere materialen te lenen en terug te brengen. Aan de leestafel kun je een krant of een tijdschrift lezen onder het genot van een kopje thee of koffie.

• Bibliotheek Ilpendam Bekijk details

Bibliotheek Ilpendam is open. Je bent welkom om boeken en andere materialen te lenen en terug te brengen.

• Bibliotheek Broek in Waterland Bekijk details

Bibliotheek Broek in Waterland is open. Je bent welkom om boeken en andere materialen te lenen en terug te brengen. Aan de leestafel kun je een krant of een tijdschrift lezen.