Inspiratieavonden goed bezocht

Gepubliceerd op: 19 februari 2024 09:30

Ieder jaar worden in januari de Nationale Voorleesdagen georganiseerd; dit is hét moment om de Bibliotheek te bezoeken! Niet alleen worden er voor alle kinderen van 0 t/m 6 jaar allerlei voorleesactiviteiten georganiseerd, ook wordt deze periode altijd feestelijk ingeluid met een inspiratieavond voor leerkrachten in de Bibliotheken van Volendam en Purmerend.

Speciale gast

Dit jaar was er een heel bijzondere gast, namelijk: kinderboekenillustrator en auteur Sanne te Loo. Op inspirerende wijze maakte zij bezoekers bekend met de wereld van het kinderboeken illustreren. Mooie lesactiviteiten voor in de klas kwamen aan bod en aan het eind werd er zelfs een live getekende illustratie van Sanne verloot.

Natuurlijk konden er ook volop mooie prentenboeken gekocht worden bij de kraam van de boekhandel en was er de mogelijkheid om de boeken te laten signeren door Sanne. Vele bezoekers gingen dan ook met een mooi gesigneerd exemplaar naar huis!