Seliyana Silahli wint speurtocht Waar is Wally op Reuring

Gepubliceerd op: 10 juli 2024 11:20

Seliyana Silahli (10 jaar) is als winnaar uit de bus gekomen van de live speurtocht Waar is Wally? van de Bibliotheek Waterland op Reuring. Zij ontving haar welverdiende prijs op woensdag 3 juli in de Bibliotheek uit handen van een van de Wally’s.

Meer dan honderd kinderen maar ook volwassenen gingen op 30 juni tijdens Reuring op zoek naar het karakter van de populaire zoek-boekenserie Waar is Wally?. In het Leeghwaterpark in Purmerend liepen toen verschillende Wally’s rond, met kenmerkende ronde brilletje en rood-wit gestreepte trui en mutsje. Seliyana deed met haar neef mee aan de speurtocht en vond het woord.

Ook kreeg je als bezoeker de kans om op Reuring in het OntdekLAB in de tent van de Bibliotheek voor een green screen op de foto gaan. Zo kon je jezelf, net als Wally, in een zoekplaat verstoppen.