Van vrijdagavond 26 april tot en met zondagochtend 28 april staan onderhoudswerkzaamheden gepland aan ons computersysteem. In de nacht van vrijdag op zaterdag kun je daarom van 23.00 uur tot 8.00 uur niet inloggen met je account en geen reserveringen plaatsen. Hetzelfde geldt voor de nacht van zaterdag op zondag. Excuses voor de overlast.

Jaarbericht 2023

Gepubliceerd op: 15 april 2024 12:12

We hebben een prachtig jaar om op terug te kijken. Er is meer dan ooit gewerkt aan een gevarieerd en aansprekend aanbod en we hebben ervaren dat we in de gehele regio op veel waardering kunnen rekenen.

Ik heb veel respect voor iedereen die het bibliotheekwerk mogelijk heeft gemaakt. De fijne collega’s, een enthousiaste schare van vrijwilligers en de deskundige beleidsambtenaren en wethouders die het belang van het bibliotheekwerk goed begrijpen en ondersteunen. Alle leden, bezoekers en partners wil ik bedanken voor een mooie samenwerking in 2023. De Bibliotheek wordt goed gevonden en doet er toe!

Je kunt hier het Jaarbericht 2023 lezen. Veel leesplezier!

Norbert van Halderen
directeur-bestuurder Bibliotheek Waterland