• Tweede etage gesloten op 21 maart

Op donderdag 21 maart zal de tweede etage vanaf 16:00 uur niet toegankelijk zijn voor publiek. Dit in verband met een besloten bijeenkomst. De studiecabines zijn te gebruiken tot 16:30 uur.

18 maart 2024

• Openingstijden feestdagen

Komende tijd zijn er weer een aantal extra dagen dat de Bibliotheek gesloten is. En vanaf 1 april wijzigen de openingstijden. Hier staat alles op een rijtje.

11 maart 2024

Klik hier voor meer

Zomeractiviteiten jeugd

450 jaar Vrijheid

Voorlezen op woensdag

Elke woensdagmiddag om 15.30 lezen we voor in de bieb. Kom gezellig met je kind naar de bibliotheek in Purmerend en ontdek samen de mooiste verhalen.

Aanmelden is niet nodig! Je kunt gewoon aanschuiven.

De verrassingstas blijft!

Je kunt weer zelf snuffelen in de bieb, maar je kunt ook nog steeds een verrassingstas aanvragen. Onze medewerkers stellen met veel plezier een tas met boeken voor je kinderen of voor jou samen. Reserveer hem via onderstaande link!

Kies een verrassingstas

Was gelezen... Erna's boekenblog

Erna (ex-bibliotheekmedewerker) heeft een brede interesse voor alledaagse en maatschappelijke dingen en tipt over de boeken die ze gelezen heeft. Voor de echte ontspanning is ze verzot op thrillers, waarbij Scandinavische en Nederlandse schrijvers haar voorkeur hebben.

Klik hier voor het blog

De Bibliotheek in je postvak?

Ontvang dan maandelijks onze nieuwsbrief. Hierin vind je acties, activiteiten en tips van de Bibliotheek. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte. Ben je (groot)ouder van een baby of peuter? Meld je dan aan voor de BoekStart nieuwsbrief.

Meld je aan voor de nieuwsbrief